• juni 2019

Het is een opslagplaats niet aanbevolen

• juli 2018

Ik denk niet dat deze plek veel bezoekers krijgt voor één nacht Parkings. (Gebaseerd op enige verwarring over waarom we hier kwamen van de vrouw bij de receptie) Hoe dan ook, we sliepen één nacht, betaalden onze 15 euro en vertrokken in de ochtend.

• april 2015

April 2015. Erg ongezellige plaats. Je staat tussen opgeslagen caravans en afgedankte voertuigen. Voorzieningen aanwezig. Twintig euro voor een nacht vinden we niet in verhouding met het bieden.

• juni 2019

Het is een opslagplaats niet aanbevolen