• december 2019

Ik twijfelde, maar vanwege het ontbreken van een alternatief verbleven we hier. Het was beter voor ons dan verwacht: weinig gebruikte spoorlijn, weinig verkeer. Heb een goede nachtrust. Voor een nacht (tenminste in de wintermaanden) was het oke.

• februari 2019

Ruime niet geasfalteerde parkeerplaats. Verder van de weg gaan staan betekent dichter bij de spoorlijn (onze keuze). Centrum goed te belopen. Binnen een straal van 400 meter een 5 restaurants waarvan een deel ook in februari open is. Kortom een prima gratis overnachtingsplek voor ons.

• december 2019

• februari 2019