• november 2023

Ik stopte hier voor een nacht tijdens een terugreis, zeer vriendelijke gastheren, goed diner. Ik bleef niet lang, maar alles leek zeer goed onderhouden. Optimaal

• oktober 2021

Prima campinkje met mooie plaatsen en met uitstekend restaurantje, én heerlijke houtkachel. Er komen ook lokale mensen eten. Directe omgeving spreekt ons niet zo aan, maar de camping (en het restaurant) houden we in gedachten!

• oktober 2021

Zicht op zee: een streepje in de verte. Spreekt alleen Italiaans. Maar plekje prima. Restaurantje erbij, zelf er niet gegeten. Stroom, water, chem wc lozen in invalide toilet. Afval bakken bij de poort. 2 primitieve douches waarvan de afvoer verstopt was, maar wel goed warm.

• november 2023

Agrocampeggio La Sosta