we hebben net 3 zeer rustige nachten doorgebracht, de ontvangst is een beetje koud bij de eigenaar, maar gaat heel goed met de persoon koude douche de eerste dag en daarna niets te klagen 2 douches en 2 toiletten voor 20 campers is redelijk en dit zorgt voor een gebrek aan netheid en hygiëne

Jean-Fred

Milaan is goed bereikbaar, dat zal de reden zijn voor de hoge overnachtsprijs. Voor 1 nacht betaalden wij (2 volw. + camper) €38,00. Verder weinig bijzonders slechts 2 x toilet + 2x douche voor >20 plekken. Douche vnl koud water.

Podere Ronchetto