rustig parkeren, gratis los- en laadservice, geen riolering... handig voor lange campers van niet meer dan zes en een half, we hadden wat moeite met 7 meter, parkeerplaats bezet door lokale auto's en campers, dichtbij het stadscentrum.. .

• februari 2020

• juni 2019

De moeite waard omdat Jesi een prachtig stadje is. De parking stelt niet veel voor; asfalt met her en der wat schaduw en een carrosseriebedrijf op de achtergrond. Maar vlakbij de lift die je naar het mooie centrum brengt. We hebben er rustig geslapen...

• februari 2020

• juni 2019