Caio Mario

Torino, Turijn, Piëmont, Italië

• juli 2024

De verantwoordelijke van de parking raadde ons zelf af om daar te blijven staan, laat staan te overnachten, omwille. van de vele inbraken. Eerlijk van hem dus! Hij verwees ons door naar Eco stadscamping Grinto waar het wel veilig én aangenaam was!

PLangeraert

Handige rustruimte voor een bezoek aan het centrum. De kosten van 18 euro zijn echter overdreven vanwege het uitvallen van de wateraanvoer en grijs- en zwartwaterafvoer

• juli 2024

• Corso Giovanni Agnelli