• januari 2021

Atttenziine! erg populair bij zigeuners .... we zagen campers met kapotte deuren. Blijf daar op eigen risico.

• augustus 2019

de parkeerplaats werd in het verleden door de gemeente schoongemaakt. dit jaar was de parkeerplaats behoorlijk vervuild. ook werd de plaats (over) bevolkt door permanente bewoners. de afgelopen jaren hebben we hier met een goed gevoel overnacht. nu niet meer. ons advies is: niet doen.

• april 2018

Slecht en verdrietig. Nooit meer.

• januari 2021

• augustus 2019

• april 2018

Slecht en verdrietig. Nooit meer.

• Via Paolo Solaroli di Briona

Torino, Italië