Hymercamp57

Leuke, mooi gelegen camping. Geen vastgezette plaatsen, maar gewoon je plekje zoeken op het grote veld. Erg vriendelijke mensen die goed Engels spreken. s Ochtends een cappucino en brioche in de bar/receptie. Heerlijk ongedwongen. Sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt. Superschoon. Aanrader!

karinwatze

We waren hier 2 weken geleden Top camping eigenaresse spreekt Engels en is zeer gastvrij en behulpzaam ( bestelde zelfs pizza voor ons omdat in t dorp alles dicht was). op dat moment veel Nederlanders aanwezig .. zocht voor ons een rustig plekje ..met uitzicht op de bergen .

Camping Mombarone