goede plaats om De truli stad te bezoeken 300m van de site 20€ p/n met voldoende elektriciteit wij konden 2 koelkasten en airco laten draaien geen wc geen douche wel servicepunt en s'nachts heel rustig

Sonja-vital

Prima plekken. Waarschijnlijk vanwege de rustige periode, ruime plekken en prima service. ‘s nacht veel lawaai vanuit de straten eromheen. Veel verkeer, ook ‘s nachts en ‘s ochtends vroeg. Dus kom er niet voor je nachtrust.

Kweekel

locatie perfect om Trulli wonderland (haast pretpark waardig) te bezoeken, maar we worden als campers op een parkeerplaats als sardientjes bij elkaar gepropt op te kleine plekken: 2 campers op 1 plaats vaak. morgen verder naar een meer natuurlijke ruimte.

Area Sosta Nel Verde