• februari 2023

helaas niet open in februari, hoewel beschreven…

AnieTommy

Camperplaats in buurt van Lago Salto. diverse plaatsen, vol in de zon of schaduw langs bos rand. plaatsen niet breed. ongeveer 4 meter. Helaas geen manager die andere taal machtig is dan Italiaans.

• september 2021

Sluit mij aan bij de vorige reviews. Plekken zijn niet groot. Wij kunnen nu beschikken over 2 plaatsen. Zwembad aan de overkant in het weekend zeer druk. 2 bedjes en een parasol 22 euro. Veel plezier.

• februari 2023

helaas niet open in februari, hoewel beschreven…

• september 2021

Area Sosta Il Ghiro