het zou 4 sterren zijn geweest als er maar 4G was ... ️

• januari 2022

mooie en efficiënte rustruimte, allemaal gratis en stil, zelfs voor de nacht. we zijn er deze zomer meerdere keren gestopt. Helaas vandaag op 4 januari 2022 vonden we het zonder water en zonder elektriciteit.

• september 2021

wat een fijne locatie. tussen de heuvels. water en stroom gratis. grijs water kan geloosd worden. afval idem. heerlijk voor ons als tussenstation naar Rome.

het zou 4 sterren zijn geweest als er maar 4G was ... ️

• januari 2022