deze camper plaats is nu niet meer in gebruik. we hebben bij hun op parkeerplaats mogen overnachten. mits we daar ook blijven eten. als je van je geld af wil moet je dat doen.

stoffeltje#35

Kleine maar fijne parkeerplaats. Buitendouche en toilet aanwezig. Zeer aardige en liefdevolle eigenaar. Het is niet ver naar het strand, dat erg mooi is. 2 minuten fietsen en ongeveer 10 minuten terug.

Eklewak

Coördinaten kloppen niet. Bereikbaarheid: 400m voorbij restaurant Magnana rechtsaf wat naar beneden via onverhard pad. Voorzieningen waren wel erg simpel. Wij zijn doorgereden

Petervanh

Hallo, oké. Ik nam toch de telefoon op en liet je de plek zien. Ik heb je alle informatie gegeven. we hebben de diensten aangegeven op de site. misschien werkte de app niet voor de coördinaten. De plaats is perfect beschreven op de site. We hebben eenvoud, natuur en rust tot onze beschikking. Als je niet van geduld houdt, toch bedankt.

• 07020, Italië

vignola relax