Puur afzetterij! Wij hebben eind april in het laagseizoen een superplek geboekt voor ruim 100 euro per nacht. Het heeft geen uitzicht op zee, hoewel het op de foto's lijkt dat het zwembad etc. gesloten is. De regio heeft behalve surfers niet veel te bieden.

• mei 2022

grote eenvoudige camping, zeker in de ACSI tijd worden alleen kleine standplaatsen aangeboden

in tegenstelling tot de berichtgeving worden er wel ACSI - prijzen gehanteerd

in tegenstelling tot de berichtgeving worden er wel ACSI - prijzen gehanteerd