de prijs die hier op Camper Contact wordt aangegeven is onjuist. Ik heb een paar minuten geleden een bericht uitgewisseld met de camping. camperplaats van 6 meter en twee volwassenen vroegen mij 54 euro per nacht. Ik heb een ster geplaatst omdat ik er niet ben geweest en ik niet kan beoordelen.

canta

Prijzen stijgen per dag wij betaalden voor de goedkoopste plaats al 38,00 euro weliswaar all-in maar dan verwacht je wel warm water bij de afwasplaats en een aparte stortmogelijkheid voor het chemisch toilet.

paracom

Prima camping aan zee. prijs € 27, of 29, of 31 afhankelijk van de plek. Chemisch toilet vormt geen probleem. Alles is netjes geregeld. Zwembad aanwezig. Is nu (11 mei ) al open. ik heb de wijziging qua prijs al doorgegeven.

Camping Tonnara