het station respecteert de openingstijden, dus let op zaterdag en zondag waar het gesloten kan zijn. Ik stopte en ik moet zeggen dat ik voor 10 euro zwart/grijs heb gelost en water heb geladen.

• oktober 2020

Chemisch toilet moeten legen, daarna daar getankt en gevraagd, chemisch toilet legen kost 5,00 euro en vers water zou nog 5,00 euro gekost hebben, hij opent een deksel naast de ingang van het tankstation waar je het toilet kunt legen, doet volledig dienst

• juni 2020

Alles gedemonteerd of service gesloten!

• oktober 2020

• juni 2020

Alles gedemonteerd of service gesloten!

• Via Nazionale

09017, Sant'Antioco, Italië