lijkt niet meer te bestaan, in ieder geval onvindbaar

• juli 2020

Zeer oude Cc-lucht niet prettige binnenkomst, maar na te veel onderzoek bleef ik voor de nacht, er zijn allemaal vriendelijke en gastvrije eigenaren beschikbaar. Een beetje onderhoud zou nodig zijn.

• augustus 2019

In een olijfboomgaard. Voorzieningen zijn basic, maar vriendelijke gastheer. Indien poort gesloten is, bellen naar het nummer. Wij zijn gewoon binnen gereden en enkele uren later kennis gemaakt met uitbater. Was geen probleem. 18€

lijkt niet meer te bestaan, in ieder geval onvindbaar

• juli 2020