• oktober 2020

het is een opslagplaats voor kleine motorboten. grind bodem. schattige kleine hond om te bewaken die terecht niet met de onze kon opschieten en twee verdwaalde buiten de poorten brachten ons in een positie om weg te gaan

• oktober 2020

Zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. Geplaatst in een ansichtkaart waar de Etna altijd aanwezig is. Diensten aanwezig, ook al zijn ze spartaans, met uitzondering van de afvoer van grijs water. De stemming is bemoedigend omdat de plaats ze waard is ... ga verder Fabio

• augustus 2019

• augustus 2019