rustige locatie. gastheer erg vriendelijk. alle faciliteiten voldoende. restaurant niet open toen we stopten

plumby

leuke agriturismo vlakbij Siena. Wij stonden schitterend tussen de olijfbomen. Heerlijk gegeten in het restaurant. sanitair is wel erg eenvoudig en met een volle bezetting veel te weinig. Half oktober was het erg rustig en hadden we daar geen last van.

Puntjes10

Mooie camping, wij stonden boven (plek voor ongeveer 8 campers), goed voor een nachtje maar beneden de mooie plekken tussen de bomen. Vriendelijk personeel. eenvoudig maar schoon sanitair. Restaurant eenvoudig maar druk bezocht. Bus S4 in 30 min naar Siena centrum.

Agriturismo il Sambuco