Camping Olympia

Niederdorf, Bozen, Trentino-Zuid-Tirol, Italië

• juni 2024

Topcamping, maar de richtprijs van € 28,50 moet vast als een grapje worden beschouwd, want wij betaalden eind mei net geen € 100 voor twee nachten, en dan nog zonder stroom. Camper en twee personen. Uitermate duur, vandaar slechts 3 sterren.

Goeggele

erg mooie plek. Prima uitgangspunt voor wandelingen en excursies. Pragser Wildsee, 3 Peaks... bushalte vlak voor de deur. Kleine winkel met essentiële artikelen. Goed brood! Restaurant zeer goed. Altijd mijn plezier!!

• juni 2024

Camping Olympia