Area Sosta Lago di Molveno

Seghe, Bolzano, Molveno, Trentino, Trentino-Zuid-Tirol, Italië

• juli 2024

Dieven.

• juni 2024

Hebben deze vandaag bezocht maar is in mijn ogen een camperplaat. Camping gedrag is verboden. Tevens mogen geen ramen, deur openstaan, of levelsysteem gebruiken. Dit kan een boete van € 150 opleveren. Voor 24 uur parkeren vragen ze €32 .

Danny-en-Anja

in de winter is het het beste, dicht bij de stad met een mooie wandeling op slechts een paar minuten van het meer! Gratis laden en lossen buiten de parkeerplaats! elektriciteit inbegrepen

• juli 2024

Dieven.