Parcheggio Comunale

Parcheggio Comunale

aan de rivier Dora Baltea - centrum 500m

• Via Umberto I

11020, Bard, Italië

Prachtige camperplaats bij dorpje en indrukwekkend kasteel. Castello di Bard. Leuke restaurantjes in dorp. Mooie plek bij rivier tegen groene bergen en ravijn. Schoon, water, electriciteit.

• oktober 2018

Dit is slechts een parkeerplaats om het fort te bezoeken. Stel je voor om de rivier over te steken en de juiste sosta in Hône te gebruiken, ongeveer 500 meter verderop.

• januari 2018

We verbleven een paar uur op deze sosta terwijl we naar het fort liepen. Ik zou hier niet blijven overnachten vanwege de nabijheid van de weg. Home (sitecode 11150) is mooi en slechts een paar kilometer verderop

• oktober 2018

• januari 2018