prima camping,vriendelijk personeel met het skiën shuttle naar de gondola. sanitair wordt vernieuwd,camping sluit voor het einde van het skieseizoen.Top locatie voor wandel en skie.

geertliesbeth

Zeer mooie plek en vriendelijke terreinwachter. Ideaal uitgangspunt voor wandelingen en bergtochten.

ayerrock

Super vriendelijke ontvangst door beheerder, we mochten onze eigen camperplek uitzoeken. Grote plekken met prachtig uitzicht op de omliggende bergen. Sanitair iets verouderd, maar goed schoongemaakt.

Camping Marmolada Malga Ciapela