Campingplace Bear

Čatrnja, Općina Rakovica, Karlovac, Kroatië

• juli 2024

Mooie groene camping dichtbij de Plivice meren. Zelf een plek uitkiezen, wij betaalden €30 voor 2 pers, met camper incl stroom en douchen. Jammer van het luidruchtige verkeer.

• juli 2024

Prima plek om de Plitvicemeren te bezoeken. Wij hebben het op de fiets gedaan. Met een e-bike goed te doen.

• juni 2024

Prima camping voor bezoek Plitvice meren. Vriendelijke en informatieve ontvangst. Sanitair voldoet, maar is weinig als het druk is. WIFI op terrein zwak. We stonden achter op het terrein met mooi uitzicht. € 30 per nacht incl. electra.

• juni 2024

Campingplace Bear