• november 2023

Zeer mooie locatie, prachtig uitzicht. aardige eigenaar met een goede schone camping 23 euro voor 2 en moho 3 extra voor elektriciteit

• april 2023

zeer vriendelijke eigenaars , alles zeer netjes. mooie wandeling mooie stranden. we verbleven er 2 nachten. douche wc elek 23 euro per nacht

• april 2023

wij waren hier in Mei en er was nog wel plaats maar toen hij vroeg voor hoelang en ik zei voor 1nacht zei de chef dat hij geen plaats had alleen als je langer wilt blijven dat vond ik wel klantonvriendelijk is wij gaan hier niet meer naar toe. in de buurt mooie plekjes genoeg.

• november 2023

• Grebaštica donja 104