Camping Simmerschmelz

Simmerfarm, Kanton Capellen, Luxemburg

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

zijn hier nu al weer een keer of 6 geweest op doorreis. Aardige eigenaren. Prima gegeten in de gezellige bistro. Zijn constant bezig met vernieuwen wij komen zeker weer. succes Laika-Leo

• november 2023

CocoJoan

Prima voor 1 nachtje. Mooie verharde plekken voor campers. Lekker gegeten in het restaurant. Zwembad wel aanwezig maar niet open. Geen broodjes te krijgen daarvoor moet je naar tankstation zo'n 3 km verder.

• november 2023

Camping Simmerschmelz