Simmerfarm, Kanton Capellen, Luxemburg

Camping Simmerschmelz

gezellige familiecamping in het Eischdal - Nederlandse beheerders - midden in de natuur - zwembad alleen in de zomer - bistro (uitgebreide kaart) Sluit tijdens de middag van 12.00 uur tot 15.00 uur - dinsdag bistro gesloten - wandelroutes - geocache - vers brood - Luxemburg stad 15km

• CR104

Simmerfarm, Luxemburg
  • € 19,00 • 1 jan. t/m 30 jun.

€ 32,25 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 19,00 • 1 sep. t/m 31 dec.

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

PD3JB

Graag willen we weten wie er achter deze review zit want op anonieme reacties is moeilijk reageren. Mocht u het niet eens geweest zijn met de prijs dan hadden we dat graag meteen gehoord. Daarnaast is het beschuldigen van drank niet netjes omdat u heel goed weet dat dat niet zo is, Wij hopen dat u zich bij ons meldt en we het gesprek aan kunnen gaan,

• februari 2022

Stond op een weggetje. werd zonder enige vriendelijkheid gevraagd om in de bistro te komen eten. Heb ik daarom maar geweigerd! ik was alleen en moest 19 euro betalen! sanitair heerlijk warm en schoon!!

• januari 2022

zeer gastvrij ontvangen en plaats op verharde gekregen. lekker gegeten in de bistro voor een aantrekkelijke prijs. net en verwarmd sanitair, we komen hier nog eens terug met goed en lekker weer, mooie plaats om ff bij te komen

• februari 2022

• januari 2022

info

• € 19,00 • 1 jan. t/m 30 jun.

€ 32,25 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 19,00 • 1 sep. t/m 31 dec.

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

5 dagen