leuke plek om te wandelen en te fietsen alle voorzieningen zoals water stroom grijs en zwart water lozen. Alles is netjes met afval bakken en je mag hier 48 uur staan.

Deleeuwc

zeer netjes maar ook zeer rumoerig,op weekdagen vanaf 6u veel verkeers lawaai, cassette ledigen niet mogelijk,vertrek boswandeling vlakbij , ook gemakkelijk om hond uit te laten

Joenizy

Tja, eigenlijk zouden we 5 sterren geven als er meer plaatsen waren. Nu op 21 maart rond 16:30 uur al helemaal vol. Ook geen enkele mogelijkheid om in de buurt te staan. Noodgedwongen moesten we dus doorrijden. De gemeente zou hier iets mee moeten doen.

Parking Koerich