Camping Tikvah

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Power

Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren en er niet bij verteld dat ik u als goodwill €9,- korting heb gegeven! U had namelijk uw ongenoegen al geuit over de extra kosten van een late uitcheck. We hebben u uitgelegd dat wij gewoon het normale SVR tarief rekenen met daarin inbegrepen 4 kWh elektra/nacht. Voor de late uitcheck moest u inderdaad bij betalen omdat daarmee een plek bezet wordt - we kunnen immers op die plek geen andere gasten die middag/avond ontvangen. Het is onjuist te suggereren dat een overnachting bij ons €39,95 kost! Wij hanteren het normale SVR tarief van €19,- er rekenen €1,- energietoeslag en jammer dat u hier niet vermeld dat we u €9,- korting op de late uitcheck hebben gegeven.

Vriendelijke ontvangts, prachtig gelegen aan het bos waar je vanaf de camping zo inloopt. Schoon santiair ondanks de vele regen en je betaalt voor wat je gebruikt. Een aanrader voor de Drenthe liefhebber of ontdekker!

Ivo_

Mooie ruime camping. Helemaal niets op aan te merken. En: je betaalt precies zoveel kWh als je gebruikt hebt!

Beste Jelli, hartelijk dank en welkom terug! Eelco

Beste Jelli, hartelijk dank en welkom terug! Eelco