Watersportbedrijf Lege Geaen

Tersoal, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

• juni 2024

Vriendelijke Friese ontvangst Alles keurig netje 👍🏻 Mooie omgeving Ga heen en ervaar het zelf

Jan-Hymer

zeer mooie camper plaats vriendelijke ontvangst door eigenaars alles super geregeld 2 nachten heel heerlijk gestaan bedank groetjes Hans en anita uit Neede

Kuijper

Aangekomen om twee nachten te blijven. Er was niemand, dus belde ik het telefoonnummer. kreeg te horen dat ze niet open waren. Ook al staat er op de website dat het op 1 mei is geopend?

• juni 2024

Watersportbedrijf Lege Geaen