rust en ruimte, alles kraakschoon, heerlijk eten bij de Kruisweg in Damwald, waar ook een leuk museum is met rondleiding : de Sukerei. leuke fietstochten naar Leeuwarden of Dokkum, kortom: een aanrader! Adenriaontour

• september 2021

Ook wij kwamen voor 2 nachtjes, maar zijn er 5 gebleven. Supernette camping, eenvoudig maar heel schoon sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. De camping is heel centraal gelegen voor prachtige fiets en wandeltochten Wij komen hier zeker nog eens terug.

• augustus 2021

Eenvoudige camping en heel aardige en behulpzame mensen . Moesten wel € 2,50 milieu belasting bij betalen die niet bij de info gemeld staan.

• september 2021

• augustus 2021