Arnhem, Gelderland, Nederland

SVR Minicamping Kooningsveld

Entree van het totale gebied ligt aan de Koningsweg - gelegen in het bos - gerund door mensen met een beperking - kinderboerderij - reserveren mogelijk - centrum 5km

• Hartenkoning 20a

6816 TK, Arnhem, Nederland

• april 2022

prima camping . Rustige omgeving, schoon sanitair. mooie fietsroutes mogelijk met fietsknooppunt. kasteel Doorwerth is een prachtig doel om naartoe te fietsen, evenals het Airborne museum en de oorlogsbegraafplaats. plek om nog eens terug te komen.

Jan-Karmann-Colorado-TI

Bedankt voor de mooie waardering! Ik zal de complimenten overbrengen naar het team en graag tot een volgende keer.

• april 2022

een fijne plek, mooie ruime groene plaatsen, erg schoon en fris sanitair en luxe centrale keuken. Heel service gericht - fijn kleinschalig en niet te vergeten attente zorgmedewerkers én cliënten - aanrader!

Opproef

Wow…dank voor deze mooie review. We doen elke dag ons best om het onze gasten naar hun zin te maken. Fijn dat dit dan ook gezien wordt. Nogmaals dank, ook voor uw komst en wellicht tot ziens. Het team van Kooningsveld

• maart 2022

gervanwell

Dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat u er was en wellicht tot een volgende keer. Groet het team van Kooningsveld.

• maart 2022