Camping Californië

Grubbenvorst, Horst aan de Maas, Limburg, Nederland

Camping Californië

camping in het Noordlimburgse fietsparadijs - ook verharde camperplaatsen tegen gereduceerd tarief zie website - tussen fietsknooppunten route 80 en 76 - centrum 2km

• Horsterweg 23

5971 ND, Grubbenvorst, Nederland
  • € 16,60 • 15 mrt. t/m 15 okt.

• bestDeal, nkc, cci, asci

• september 2020

Rustige camping. Wij hebben hier één nachtje gestaan en moesten met gebruikmaking van de ACSI kaart €18 betalen. Dat is echt te veel voor deze locatie.

• juni 2020

Ruime plaatsen op grasveld. Sanitair proper maar lijkt me te weinig bij volle bezetting. Vriendelijke eigenaar. Wij betaalden 20 euro voor 1 nacht, incl. elektriciteit en water. WiFi niet op het grasveld. Zeer rustig geslapen.

• juli 2019

Vriendelijke ontvangst, heel rustige camping. We leenden bij de receptie een lange waterslag, die werd gebracht nota bene. Veel bomen en schaduw. Heerlijke plek, prima prijs/kwaliteit.

Laetitia55

Alle 12 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• september 2020

• juni 2020

• juli 2019

Laetitia55

• € 16,60 • 15 mrt. t/m 15 okt.

• bestDeal, nkc, cci, asci