Camping Vakantiepark Mölke

Zuna, Wierden, Overijssel, Nederland

• juni 2024

fampunt

prachtige ligging aan het riviertje de Regge. sfeervol terrein, prachtig privé sanitair en veel voorzieningen. restaurant is zeker een bezoek waard.

• september 2021

10-9-2021 lokatie ziet er verzorgd uit. De plek waar je staat is enorm groot, goed voor 2 campers. De prijs is even schrikken 33.10 ipv de 12.50 in de gids. We hadden de review niet gelezen, dan hadden we het kunnen weten.

• juni 2024

• september 2021