Het is een van de fijnste kampeerplaatsen in een prachtig gebied midden in ons land, en we konden zelfs nog wat langer blijven. Bedankt en tot ziens

Winnie-Jan.Sapzand

wat een fijne plek , stonden met de camper langs het pad . deur naar het grasveld waar je lekker kunt zitten onder de bomen .sanitair niet recent maar wel schoon en goed .

Wageberg

Bizar eigenlijk: aan weerskanten vrije honden-uitloopplaatsen maar verboden voor honden op camping 😩 en dan €25 excl een beetje stroom 🤑

Camping Tussen Hemel en Aarde