Maartensdijk, De Bilt, Utrecht, Nederland

Boerderijcamping Hofstede De Twaalfgaarden

SVR-camping bij melkveebedrijf - rustige locatie - tussen Utrecht en Hilversum - dichtbij OV (bus naar Utrecht) - fiets- en wandel knooppuntroute - ingang camping aan de Korssesteeg (volg bordjes) - centrum 3km

• Achterweteringseweg 62

3738 MA, Maartensdijk, Nederland

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

• augustus 2022

Hele fijne camping met goed, modern sanitair. Goede Wifi. Hele aardige boer, die je de weg wijst. En je krijg een map vol met info, die je bij het weggaan weer inlever. Wij betaalde als geen lid 88€ voor 4 nachten. Komen graag terug

PMLZ

een heerlijke rustige camping. Vriendelijke ontvangst. Schoon en voldoende sanitair. En waar kpm je nog tegen dat je zelf mag bijhouden hoeveel keer je de wasmachine en droger hebt gebruikt! Heerlijk vond ik dat. Lekker gefietst, we komen zeker nog eens terug!

Frouke

Prachtig wijds uitzicht, mooie fietsomgeving, goed sanitair, zeer gastvrij. Ik kom graag nog eens terug!

• augustus 2022

• SVR - Stichting Vrije Recreatie