Deze camperplaats is top àlles aanwezig en super geregeld door de beheerders Er zijn 5 plaatsen wij stonden op 4 bovenop naast het huisje 👍 lekker rustig genieten van het uitzicht op het water lekker gewandeld komen zeker nog is terug 👍🚍

#on_the_road_again#

We onderschrijven vorige reviews. We hebben de bloesemtocht gefietst. Heel mooi maar wel erg veel (tegen)wind! Koffiepauze bij Schaapskooi is aanrader

Gerard-en-Thea

Wij vonden het erg leuk. Aardige havenmeester. Zal zeker weer komen.

Gerard-en-Thea

Wij vonden het erg leuk. Aardige havenmeester. Zal zeker weer komen.

WSV de Val