Heel mooi uitzicht en in het laagseizoen betaalden wij 250 NOK, daar krijg je echt heel veel voor! goed uitgeruste keuken met waterkoker! Helaas zijn de douches een beetje klein en koud! Toilet maar geweldig!

marcsamsom

als je een keuze hebt, hier niet gaan staan. chaotische drukke camping, sanitair kan beter, qua aantallen en qua schoon zijn. veel tentjes met jonge lui (geen overlast trouwens) afwasruimte erg klein, dus lang wachten en geen heet water voor de afwas. lijkt gerund te worden door studenten

Odda Camping