We hebben hier gestaan van 13 op 14 mei 2023. Wifi zonder wachtwoord, hebben de finale van het songfestival niet helemaal afgekeken. Prima plek. Let op: De ferrie vaart op zondag niet zo vaak, kijk op internet voor de vertrektijden.

Diederick-vS

Rustige mooie plek aan het water. Goede voorzieningen, fijne douche (2 x 10 NOK) en aardige ontvangst. Er is een picknick tafel waar je heerlijk kunt zitten.

Archeo

Geweldige CP aan het water. Alleraardigste ontvangst, eigenaren nemen uitgebreid de tijd om alles toe te lichten. schoon en fris sanitair. cash betalen in kroner of euro's.

Residensen Bobilparkering