Sandvika Fjord og Sjøhuscamping

Kabelvåg, Vågan, Nordland, Noorwegen

• juni 2024

Geweldige ACSI-camping, 21 juni 2024 daar één nacht verbleven, douche 30 NOK, verder alles inbegrepen, prachtig panorama 👍

• juni 2024

mooi gelegen camping met veel variatie in de plekken waar je kan staan. Idd tot 30 juni CC korting anders 475Nk

• juni 2024

Ik weet niet wie prijsinfo op Campercontact beheert. Prijsindicatie is 280NOK, iemand plaatst een foto met 300NOK plus 50NOK voor elektriciteit. Ik krijg een rekening van liefst 475NOK, met zelfs geen warm water in de douche. Verder een leuke plaats.

Sandvika Fjord og Sjøhuscamping