In klein dorpje bij Fjord. Mooie plek. 100 NKR. Voorzieningen in het dorp (geen drinkwater). Voorzieningen bij zijn huis waren wel beetje ingewikkeld en de oprijlaan was ook erg smal. Geen gebruik van gemaakt. Voor 100 NKR rijden we de volgende keer een eindje door.

Joincamp

De plaats is mooi. Helaas stond de eigenaar toe dat er een camper voor onze neus en die van mijn buren ging staan. Heb gevraagd of die camper netjes naast de anderen kon gaan staan. De eigenaar was al gauw geïrriteerd en werd zelfs onbeleefd. terwijl er een logische oplossing was. Erg jammer.

• Sekundær Fylkesvei 639

4137, Årdal, Noorwegen