Mooie plek aan het water. Wij stonden hier 1 nacht helemaal alleen. Mooi uitzicht over het meer. Sanitair eenvoudig maar schoon. Wandeling door het bos naar een uitzichtpunt goed te doen. Zowel de plek als de wandeling zeker een aanrader!

• november 2022

Wij waren er begin juni 2022 en hadden het geluk een redelijk rechte stoel te bemachtigen. Er was een bord op het toiletgebouw met de mededeling dat er parasieten in het water van het meer waren die tot ziekte konden leiden (huiduitslag). toiletten schoon. Erg mooie plek.

• november 2022

• Harpåsvegen 1