Prima camping aan meer. We betaalden met onze ACSI kaart voor een nacht EUR 28,40. Alle voorzieningen aanwezig.

Corsica1971

Heel mooie en rustige camping, dit tijdens het hoogseizoen. Proper hedendaags sanitair, ook afvalcontainers zeer duidelijk. Vriendelijke behulpzame ontvangst. 44,60€ voor camper met 2 personen, rechtstreeks aan het water.

• augustus 2021

Heerlijke kleine camping. Sanitair is een beetje oud maar schoon. Het meer en de omgeving zijn prachtig.

• augustus 2021

Strand Camping Süd