heb opnieuw verlengd, wilde slechts 2 nachten blijven. stond met uitzicht op het meer, een droom. De supermarkt heeft alles wat je nodig hebt. Een deel van de sanitaire voorzieningen is vrij nieuw, maar alles is functioneel. We zullen zeker terugkomen.

Yvonnem

mooie camping, wij hebben gebruik gemaakt van het prive sanitair. een paar keer lekker gegeten in het restaurant. winkel heeft alles wat je nodig hebt. vriendelijk en behulpzaam personeel

Raymond_Naus

Deze camping accepteert (wel) de ACSI kaart. Prijs per nacht voor 1 camper en 2 personen met deze kaart: € 32,40, incl €4 milieubelasting en 2 x € 2,70 toeristenbelasting. Stroom is tot 4 kW gratis. Je krijgt met deze kaart de mindere plekken.

Terrassen Camping Ossiacher See