fijne cp, lekker rustig, mooi uitzicht. fijn om mooie wandelingen met de honden te maken. we zijn hier 2 nachten gebleven

af-de-reuver

Prima plekje. Geen sanitair. Uitbater was met vakantie, maar had briefje achtergelaten dat we er gerust mochten gaan staan. Aardig. Geweldig uitzicht. Wij werden - 24 april - wakker in een besneeuwde wereld.

TonnyvT

heerlijk en lekker geslapen. mooi omgeving. omdat ze op vakantie waren mocht je er gewoon staan. zonder af te rekenen. maar toch het sta geld achter gelaten in de brievenbus. prachtige plek in de natuur.

• Flachau 46

5542, Flachau, Oostenrijk