Fijne plek voor een overnachting. inmiddels zijn ze uitgebreid naar 13 plekken met stroom. Klein dorpje. Sanitair is iets lastiger, maar voor een nacht goed te doen!

• augustus 2021

Camperplaatsen in de houtopslag van Gasthof Lamm. De houtstapels in lintvorm gestapeld vormt een soort van natuurlijke scheiding. Vriendelijke ontvangst en het is goed vertoeven in en rond het Gasthof. Heel veel reuring van mountainbikers (nagenoeg allemaal elektrisch). Goede WiFi in Gasthof.

• oktober 2020

Mooie plek, met vriendelijke familie die het restaurant/hotel runt. In de ochtend begon het hout hakken en waren we wat aan de vroege kant wakker. Voor ons geen probleem.

• augustus 2021

• oktober 2020