Prima camping. Vriendelijke en behulpzame receptie. Sanitair goed en schoon. 2 Nachten, 2 personen plus elektra: 200PLN Gezellig stadje, mooie rondwandelingen en veel visrestaurants.

• oktober 2020

Super vriendelijke hele jaar camping. Zeer vriendelijk en hoffelijk personeel. Ik raad het ten sterkste aan.

• juni 2020

prima camping. rustig. niet het modernste meer. sanitair is prima. op loopafstand van het zeer levendige Leba. wil je een wat grotere camping, dan doorrijden naar Morski, iets verderop. 50 PLN per nacht, 1 persoon zonder stroom.

• oktober 2020

• juni 2020