als camper heb je hier tussen de langkampeerders (leegstaand) niets te zoeken. erg duur (€27. 2 personen, geen stroom nodig, wel verplicht in prijs). krappe plaatsen. sanitair is OK.

panoramadria

prijs is nu 27,00 voor camper/2 personen( prijs zonder stroom niet mogelijk).Gezien vorige reviews erg ondoorzichtig prijsbeleid, geen prijslijst te bekennen of uitleg van prijs.

Cis57

Wij hebben hier een heerlijke rustige nacht doorgebracht. Kosten 2 personen en een camper €15,60. (Stroom kost €5,25 maar dat hadden wij niet nodig).

Parque de Campismo