Fantastische locatie. Geweldige omgeving, Helemaal naar het oosten van het schiereiland lopen en je waant je in een Caribisch gebied. Leuke restaurantjes, relaxte sfeer. Deze bejaarden komen hier zeer zeker terug!!

Wij zijn hier voor 1 nacht geweest. Niet ons ding, lawaai van vliegtuigen en veel lawaai van de boulevard. 0 privacy en een grote stofbak. inchecken duurde minimaal 3 kwartier, terwijl we gelijk aan de beurt waren. Wij gaan hier zeker nooit meer heen.

Anjo.

deze camping ligt ingeklemd tussen het vliegveld en een restaurant annex disco met in ieder geval op zondagavond zeer luide muziek. Leuk als je er van houdt maar niets voor ons.

• Avenida Nascente 25

8005, Faro, Portugal