dank jullie wel voor deze geweldige plek!! we hebben ervan genoten!! super!!

AagjedeCamper

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. Wij waren heel blij en trots! We vonden het ook erg leuk je te ontmoeten en bij ons te hebben en we zullen wachten op je terugkeer! Het allerbeste Paula en Bobby

Vijf sterren en één woord is genoeg: top!

Andreoli

Ook wij hebben maar één woord: BEDANKT! :-)

wij hebben genoten hier, heerlijke rustige plek, perfecte gastvrouw en gastheer. ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Yvori

dank jullie wel voor deze geweldige plek!! we hebben ervan genoten!! super!!

AagjedeCamper

Vijf sterren en één woord is genoeg: top!

Andreoli

Ook wij hebben maar één woord: BEDANKT! :-)

Camping Puro Alentejo