Portalegre, Portugal

Camping Puro Alentejo

Landelijke camping in het hart van Alentejo - gebruik GPS-coordinaten - historische dorp Barbacena 2km - geclassificeerd als werelderfgoed door Unesco - centrum 15km

• EM514, KM 2.590

7350, Portugal
  • € 17,00 • 1 jan. t/m 31 mei

€ 20,00 • 1 jun. t/m 30 sep.

€ 17,00 • 1 okt. t/m 31 dec.

• september 2022

sinaasappeltje

Ontzettend bedankt voor je prachtige recensie!!! We vonden het ook leuk om je te ontmoeten en je bij ons te hebben. Hopelijk tot snel, Paula en Bobby

• augustus 2022

Als je in de buurt bent ga dan zeker langs bij Bobby en Paula. Wij waren op doorreis en één nacht daar gestaan met de camper, super lieve mensen, lekkere pizza en koud bier. Mooi en schoon sanitair en ook nog een klein zwembad. Hopenlijk nog een keer tot ziens. Groetjes Karel en Joyce.

KarelAppel

Heel erg bedankt!!! Ik ben blij dat je langskwam, het was een genoegen om je op onze camping te verwelkomen!!! We wachten op uw terugkeer! Groetjes, Paula en Bobby

Lauder

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. Zulke woorden maken ons ongelooflijk blij en trots!!! Omdat dit ook ons huis is, ontvangen we graag onze gasten zoals we onze vrienden ontvangen :-) We vonden het ook leuk om je te ontmoeten en je bij ons te hebben. Hoop je snel te zien! Al het beste, Paula en Bobby

• september 2022

• augustus 2022

• € 17,00 • 1 jan. t/m 31 mei

€ 20,00 • 1 jun. t/m 30 sep.

€ 17,00 • 1 okt. t/m 31 dec.