Popasul La Hangar

Paclele Mici, Scorțoasa, District Buzău, Roemenië

Popasul La Hangar

eenvoudige plaats niet overal vlak terrein - smalle, maar geasfalteerde weg eenvoudig sanitair - snackbar - moddervulkaan 500m

• Aleea Vulcanilor

Paclele Mici, Roemenië
  • RON 45,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• juli 2020

Plaats midden in de heuvels midden in de natuur. Dicht bij de vulkanen van modder. Rustige locatie, zeer aangenaam, tegen een aantrekkelijke prijs. Ik kan je niet vertellen hoe de toiletten / douches zijn, we hebben niet betaald om ze te gebruiken.

• september 2019

Had voor ons overgeslagen mogen worden. Vieze volle vuilnisbakken. Terrein als een “buckelpiste”. Wat betreft attractie: moddervulkanen, thuis in een pan pruttelende erwtensoep kijken is even spectaculair enkan ook nog smakelijk zijn.

• juni 2019

gras erg hoog, weinig elektroaansluitingen, muziek hard en tot erg laat in deavond, volgende morgen om 04.00 uur luidpratende vissers aan het meer. Alleen koude douche, sanitair simpel. Het voldoet als tussenstop naar Donau delta, daar is alles mee gezegd.

J-Klein

Deze locatie heeft 22 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• Stroom (unknownA)

• juli 2020

• september 2019

• juni 2019

J-Klein

Deze locatie heeft 22 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Aleea Vulcanilor

Paclele Mici, Roemenië

• RON 45,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Stroom (unknownA)

• Verhard