Super mooi gelegen en prachtig uitzicht. Voorzieningen prima op orde. Weg er naar toe rustig. Camper waterpas krijgen is wel een dingetje.

Thuur Smet

Hi Thuur, bedankt voor je review. Fijn dat je aangeeft dat het even een uitdaging is om een de camper waterpas te krijgen. Goed voor andere om te weten. We hebben genoeg plek, maar de meeste gaan wel op in het landschap. Waardoor het wat heuvelig kan zijn, met een paar van die oprijblokken/ levelers lukt het altijd. We hebben ook een setje levelers liggen om te gebruiken.

ja-mi

Prachtig uitzicht, mooie nieuw camping. We zijn wel even bezig geweest om de caravan goed recht te krijgen.

Camping Orange Valley